Tervitussõnad

Tere kõigile dokumentaalihuvilistele!

Juba pikemat aega olen ma jälginud Internetis leiduvaid dokumentaalblogisid. Dokumentaalid on midagi, mida mulle meeldib vaadata rohkemgi kui tavalisi filme. Olgu need ilmast, loodusest, astronoomiast, inimestest, ühiskonnast või millest iganes. Kõik, mis vähegi huvi pakub, vaatan ära. Mõnikord isegi kaks korda. Või kolm. Nagu enamus filmižanritega, on ka siin selliseid, mis panevad südame kiiremini huvist põksuma, kui ka neid, mille puhul.

Armastusest dokumentaalide vastu tekkis ka mõte hakata ise ühte sellist blogi pidama. Dokumentaalid saavad olema enamasti kõik inglise keeles, lisamärkega tulevad ehk ka mõned saksakeelsed. Tõlkima ma neid ei hakka. Seega võib muidugi küsida, et miks on mõtet alustada uuega, kui juba mitmeid vanu olemas. Vastus onm lihtne: kõik ei ole igavene. Täna tabas mind kurb üllatus, et selline hea leht nagu documentaries4u.com ei pruugi enam tagasi tulla. Võimalik, et kadu on ajutine ning blogipidaja oma eraelu traagikast välja tuleb, kuid midagi pole kindlat. Seega tahaks ma talletada kuhugile enda tarvis midagi huvitavat. Põhiliselt saavad siin olema dokumentaalid, mis mulle endale on huvi pakkunud. Kui aga on kellelgi mõni soov, siis võib alati teada anda ning proovin midagi leida. Alati võib ka midagi konkreetset soovitada!

Videosid ma ise üles laadima kuhugi ei hakka. Põhiliselt tegelen dokumentaalide otsimisega erinevatest videoportaalidest. Seega võib juhtuda, et kauem olnud videotest on midagi vahepeal kustutatud ning enam pole võimalik neid vaadata. Sellisel juhul tuleks kindlasti teada anda.

Loodan, et saan pakkuda eestlastele midagi huvitavat jälgimiseks :)

0 comments:

Postita kommentaar